Merhabalar, bebeklerinizin büyük tuvaletiyle ilgili bir kaç sorum olacaktı. Benim bebeğimin makatının dışında çatlak gibi bir şey var şu an 4 aylık ve yakında demir kullanacak, iki ay sonra da malum ek gıda serüveni başlayacak. Ben poposundaki bu çatlağı dert ediyorum. 1 Aydın geçmiyor maalesef. Acısı yok şükür ama demire başlayınca ve ek gıdaya geçince kabız olursa ve bu çatlak büyürse diye çok korkuyorum. Şu an %90 anne sütü alıyor ve kakası sulu ama yaparken ıkınıyor ve birkaç dakika arayla tekrar yapıyor. Ikınması normaldir değil mi? Böyle çok zorlanmıyor gördüğüm kadarıyla ama poposunda sorun olunca aklıma takılıyor. Uzun oldu ama yardımcı olursanız sevinirim.