Serap02 bir doktorun tavsiyesi 3. aydan sonra bebeklerinize oturmayı teklif edin. Her çocuk farklıdır. Kimisini oturtturduğunuz zaman yavaş yavaş geriye kayar oturmak istemez,kimi çocukta kendini öne atar kafasını karnına kadar kaldırır oturmak ister. İğesi batar diye bir şey yokmuş. Yani benim bebeğimde 4 ay 19 günlük. Üçüncü ayından beri oturmak istiyor ve otutturduğum zaman çok mutlu oluyor bi 10-15 dk sonra yorulunca hemen kendini kaydırıp yatmaya çalışıyor. Her bebek kendine özel 🤗