seyhaann eğer huzursuzsa emzirmene rağmen aranıyo ve ağlıyosa doymuyodur. Doktora gidince de o ay kilo almamışsa ya da çok az almışsa mama takviyesi der doktor zaten takma kafana. Eğer emdiği süt miktarını bilmemiz gerekseydi Allah memeleri şeffaf yaratırdı yazmıştı bi emzirme danışmanı çok hoşuma gitmişti çok da doğru. Boşuna stres yapıyoruz.