Emine_4409 merhaba, doktorumuz 7. Aydan sonra kullanabileceğimizi söyledi. Tabiki gün boyu değil kısa sürelerle. Örneğin sabah kahvaltımızı hazırlarken koyuyorum, balkonda çamaşır asarken yanıma alıp koyuyorum, lavaboya gideceksem yürüteci oldugu yere sabitleyerek koyuyorum… 8,5 aylık oğlum, yere bıraktığım anda sürünerek ilerlemeye başlıyor ve hemen evdeki en kuytu yerlere giriyor. Evde yalnızım. Yürüteç olmada tuvalete bile gidemem doğrusu.