AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Merve08 Ben kullanıyorum çok memnunum. Evyapshoptan alıyorum. Direk fabrika satış magazası alacaksanız INS15Y4 15 TL indirim kodu kullanabilirsiniz. 🤭
Deletedmom11 Merve08 bende 1 yıldır kullanıyorum kızıma, çok memnunum. Pişik sızma taşma vs hiç yapmadı. Çokta yumuşak. Evyapshoptan alıyorum. Tanesi 0.57 kuruşa geliyor
Cereninervasi Bizde 2.aydan itibaren kullanmaya basladik devam ediyoruz memnunuz pisik vs olmadi ama tabi bebislerin poposu seçiyor resmen biz degil 😂