ilknur1234 Merhaba dis cikarma doneminde kullanilan damaga surulen bi jel varmis sanirim bilgisi olan varmi saglikli biseymi yada ise yariyormu
Sena0406 ilknur1234 nurse harveys ve besvitanın jeli güzel ama doğal soğandan falan da yapanlar vardı bi araştırın internetten
Azizeguney ilknur1234 damağa değil diş etine sürülüyo işe yarayan 2 tane var biri calgel biride dencolgel bu arada kiminde işe yarar kiminde yaramaz tutupta burda jeller hiç. bi işe yaramıyor diyenez kimse
2prematureannesi ilknur1234 canım ben onu oğlumun dişleri çıktığında sormuştum gerek yok zaten o jeller iyi değil tavsiye etmem demişti doktor
Beren2323 ilknur1234 tetagil diş granülü var bitkisel toz şeklinde parmağı azıcık ıslatıp dişlerine sürüyorum
Beren2323 Beren2323 şimdiye kadar iyi geliyordu 11 dişi var şuan 4 dişi kabarmış çok huzursuz etki etmiyor
Aksumervenur ilknur1234 bende buradaki postlardan okuyup calgel aldım bir çok anne onu tavsiye ediyordu
Ela41 ilknur1234 diş cıkarma donemı basladıgından beri tetagil kullanıyorum 16 aylık oldu hala devam kullanmaya😉