Arkadaşlar mama sandalyesi almak istiyorum acaba normal uygunlardan alıp geçeyim mi yoksa asansörlü iyi birşey mi alayım hangisi daha kullanışlı olur ? Asansörlü alırsamda 2. El almayı düşünüyorum sizce hangisi tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevirinirim 🤗