momyshark1 bnde çok tedirginim. Diğerlerinde ateşi bile yükselmedi ama korkuyorum bunda. Bide sağlık ocağı iki hafta daha yaptırmazsanz imza alacaz yaptımadığınıza dair ceza da gelir yaptırmazsanz diyor. Çok sinir oldum öyle ceza işi falan yok korkutmaya mı çalışıyor densiz sanki keyfimden yaptırmıyorz.dedi mi size de aile hekimi öyle bşy