Doganay Tam kepçe değil ama uçları baya kıvrık. Okuduğum kadarıyla İlk 3 ayda düzelirmiş. Ama ben ilk 3 ayda farketmedim. Şu an 4 aylık. Acaba düzelir mi geç mi kaldım? Kız olsaydı bandana falan takardım. Şapka taksam düzelir mi bu aydan sonra
serebro Doganay benim de oğlum var ne şapka ne bandana tutmadı başında bende her kıvrık gördüğümde düzeltiyorum. 6 aylık
Cokilerce Doganay benim oğlumda öyle ama biz ne taktıysak fayda etmedi ben de bıraktım artık çok sorun ederse büyüdüğünde operasyon geçirir önemsemiyorum sağlıklı olsunda, kepçük oğlum diye sevmeye başladım 🤷🏻♀️ 😂😂
smile56 Doganay bnm kızımda öyle bandanada fayda etmiyor merak etmeyin kafayı cevire cevire cıkarıyor.birde her uyuduğunda kulağının üstüne kıvırıp yatıyor🤷♀️3aylık
Mom9 Doganay bi çözümü yok maalesef yeni doğan zamanı dikkat etmek lazımmış. 3aydan sonra kıkırdak yapısı oturuyo. Benim kızımda hafif eğri ama kepçe gibi de değil tam. Başta böyle değildi sonradan oldu. Çok ilerler ve beğenmezse ufak operasyonla düzelttirilir
Doganay Mom9 evet sanırım operasyon kolaymış. Kesi atılmıyormuş. Benim için de önemli değil ama büyüyünce etkilenmesini sorun yaşamasını istemiyorum
Pares Doganay benim oğluşumda kepçe gibi 😄olsun varsın canım canları sağolsun kepçoşum diye seviyorum bende
jolene Doganay benim oğlum da öyle. Babasıyla halasına çekmiş😜 halası yaptırdı gerçi. Ama ben öyle de seviyorum😅 önden çok belli olmuyor da arkadan belli 😄