Merhaba, kızım 7 ay 26 günlük. İlk 4 ay emzirip koydum kendisi uyudu yatağında. Sonra diş çıkarttı o zaman birkaç hafta bozuldu battaniyede bile salladık. Ama sonra yine emzik müzik ve uyku arkadaşıyla uyurdu. Gece de 2 kez kalkar emer yatardı geri. Neyse sonra birkaç hastalık geçirdi dişi ağrıdı derken 1,5 aydır ayakta sallayarak uyutuyordum artık bu şekilde kabul etmiştim çünkü ağlıyor yatağında. Ve gece yine aynı devam ediyordu. Ancak 2 haftadır geceleri saat başı kalkıyor. Emziği düşse uyanıyor. Emerek geri dalamıyor genelde sallıyorum. Uyku eğitimi vermek istemiyorum zararlarından ötürü ancak biraz olsun düzeltme yolu bilen var mı? Ya da geçici bir süreç midir acaba. Gündüz uykuları düzenli. 1 saat, 1 saat ve 45 dk olmak üzere 3 uyku yapıyor. Akşam 7.30-8 gibi yatıyor sabah 6 gibi kalkıyor ama gece çok uyanıyor malesef. Ne yapabilirim 🌸
*Ayrıca bu kadar çok desteğe rağmen uykuya direniyor. Çok uykusu var ama resmen uyumamak için ağlıyor ayağımda ilk 5 dk kavgayla geçiyor resmen. Çok üzülüyorum nasıl uyumak istiyor anlayamıyorum gibi