Bebeğim 3 aylık. Öğretmenim. Sabahları süt sağıp okula gidiyorum. 150 milim sağlıyoruz ben gelene kadar yetiyordu. 3 gündür sabah 60 milim çıkıyor. Önceden stokladığımız sütler var buzlukta 3 gündür onu içiyor bebeğim ben yokken. Sütüm hep akardı üstüm batardı. 3 gündür akmıyor hiç. Gece oğlum 4 5 saat uyuduğunda aşırı dolardı memem. Ağrısına uyanırdım. Bugün ilk defa 7 saat uyudu oğlum. 7 saatte dolmamış ağrı yok akma yok. Ne oldu bu 3 günde. Bol su içiyorum sürekli yiyorum ama yok. Sütüm gider diye korkuyorum