banuyusuff biz 1 ay oldu toparladık . 11.gün düştü içinde parça kaldı oda 3 gün sonra düştü ama leke leke kan geliyordu zıbınına değiyordu hastaneye götürdüm k vitamin iğnesi oldu ve göbeğini bir çubukla yaktıklar acımıyor merak etmeyin. Sonra yine sarı leke gelmeye başladı antibiyotikli krem kullandım ve hep peçeteyle sildim kuru tuttum 1 ayın sonunda iğleşti . Kan geliyorsa hastaneye götürün çok önemliymiş beyin kanamasına kadar gidiyormuş olay .