Elifmoms sanırım çatlak oldu ama doktoea götür yinede. Benimkide aynı oldu çmce travazol verdi doktor ama sonra tekrar kontrol etti çatlak olmuş makatta .madecasol anestol ve fito sürüyorum bir aydır. Kanama olmadı bizde ama biz hemem gittik doktora.istersen bi ılık suya oturt bebeğini en azından rahatlasın biraz.anatol da uyuşturan bir kremdir acısı varsa dene istersen rahatlar biraz bebek. Fakat yine diyorum doktor değilim benm başıma geçeni söylüyorum