Mustafaninannesi28 Merhaba 33 gunluk olduk uzamis sariligi olup gecen varmi ne kdar sure icinde gecti ve uyguladiginix bi tedavi yontemi varmi fototerapi aldik degrrimix yuksek degil
Sltnbl2018 Mustafaninannesi28 enfeksiyona bakıldı mi bizimde uzamış sarılık olmuştu enfeksiyondan kaynaklı çıkmıştı
DuyguYldz Mustafaninannesi28 canım bir kaç tahlil yapıyorlar yapıldı mı? Bizim her şeyimiz normal çıkmıştı ayrıca 2 ay kontrolünde geçmişti bizde de vardı bizde fototerapi aldik
Emiraysima Mustafaninannesi28 bizim 3 buçuk ay sürdü gözleri hep sarıydı ama sonra düzeldi doktor düzelicek zamanla dedi anne sütü sariligiymis
Pelinnnnn Benim kızımın uzamış sarılığı anne sütünden kaynaklı 50 günde geçti, ama geçiyor doktor kontrolündeyse fototerapi aldıysa korkmayın biz iki saatte bir 5ml dekstroz serum veriyorduk doktorumuzun tavsiyesiyle
Betul34 Mustafaninannesi28 benim bebeğim inde en son 7.7 değeri ne kadar sürerse uzamış sarılık oluyor 16 günlük şuan