Dnzkbln İyi günler zinco damla kullanıyordum sab simplex e geçtik krizleri bitmisti ama şimdi de sürekli ıkınıyor günde 7_8 kere kaka yapardı 3-4 kere yapmaya başladı damlayı bıraksak mı?
Ykt35 Dnzkbln gazı oldugundada ikiniyorlar gene yapiyor kakasini benim oglm 2 gnde bir yada gunde 1 yapiyor
Anan Dnzkbln normal gün geçtikçe bebek daha az kaka yapacak canım sap ben 3 ay kullandım bi sorun yasamadım anne sütü alıyorsa kabız olmaz Bebişin 5 gün yapmazsa bile normaldir sevgiler 😀