Syah13 Anneler benim bebeğim 2günlükken kanda mikrop idrarında enfeksiyon var dye küveze alındı 11 gün oldu bugun kültür sonuçları çıktı üreme devam ediyormuş bebeğim 13 günlük böyle olup ayaktan tedavi olan var mı illa küvezde mi durması lazım alıp ayaktan tedavi ettiremez miyim?😢
Lokma Syah13 geçmiş olsun. Yenidoğan bebekte ayaktan tedavi olmaz. Olsa bile sizin için daha zor olur inanın. Damardan verilen antibiyotik bebeğinizin daha kolay iyileşmesini sağlar.