duruberil2101 ben 40 gün boyu çektim o kadar kötüydum ki aglatarak bazen emziriyordum bir sürü merhem denedim hiç birinden fayda görmedim en son eart mama nin göğüs ucu kremini aldım hem bitkisel emzirirkn silmene gerek yok çok faydasını gördüm şuan çok şükür iyiyim tavsiye edebilirim onu