Merhabalar dün doktor kontrolümüz vardı ve tadımlara başlayabileceğimizi söyledi yediğimiz şeylerden ufak ufak tattırabilirsiniz dedi doktorumuz ama sizler nasıl başladınız nasıl devam ettiniz dünden beri kafamda deli sorular var nasıl yapıcam becerebilir miyim üstesinden gelir miyim çok düşündürüyor bu ek gıda meselesi 😔