Minikannesi00 Dişim çok ağrıyor gece yatamadım, dişçi de rendevu bulamadım aile hekimime gitsem bana antibiyotikle ağrı kesici yazar mı acaba ?
Mom089 Minikannesi00 emziriyorsanız antbyotik vereceklerini sanmıyorum ama ağrı kesici parol yazabilirler Ama yine de üstte kalsın daha iyi bilen vardır
Minikannesi00 afs9mart bebeğim var evde tekim oraya da gtsem antibiyotik yazıcak ,aile hekimi yakın dye sordum
Minikannesi00 elmaliturtam tamam canm çok teşekkürler ,bir de şey sorcam ağrı kaç günde geçiyordu o ilaçlarls . Çok zor dudumdayım
Banubasoren Minikannesi00 en az 3 tane içmen lazım ağız diş sağlığı mezunuyum diş hastenesinde çalışıyorum antibiyotik almanda sıkıntı olmaz zaten emzirdiğin için ona göre yazarlar emzirdikten sonra iç aradan zamanda geçmiş olur
Minikannesi00 Banubasoren bakalım hangisini yazacak ,umarım işe yarar ya . Dex forte diye bi ağeı kesici içiyorum anında geçiriyor ama çok geçmeden geri başlıyor . Teşekkür ederim yorumunuz için
Minikannesi00 elmaliturtam sağol canım ya ,aile hekimi kapalıymış kaynanam ilaç getrdi eczaneye sordum içeblirsn dedi onu içicem 2 gün
DuygusuzHatun Minikannesi00 diş ağrısı icin Peygamber Efendimizin bir duası var çok tesirli ben onu okudum ve geçti
DuygusuzHatun Minikannesi00 ezhibil-be’se rabben’nasi eşfi ve enteş’şafi la şifae illa şifauke şifaen la yugadiru sekame ağıran dişinin üzerine şehadet parmağını koyup Yâsin-i Şerifin son tarafını nihayete kadar oku , biiznillah teale şifa bulursun insAllah 🌼❤