LzzyGrnt biz sünnet ettirdik böyle bir sıkıntı yaşamadan ama sünnet sonrası yapışıklık oldu bizde doktor açtı kontrolde ama 2 yaşına kadar yapışıklık olabilirmiş her altını açtığımda geriye itmemi söyledi, hala tam anlamıyla ayrı sayılmaz ereksiyon oldukça düzelecekmiş, bu şekilde söyledi doktorumuz bize, geçmiş olsun