Heymamma owli kundak kullanıyorum. 6 9 ay olanını aldım kızım 20günlükken başladım kullanmaya.. üst kısmı aşırıııı dar o yüzden kundak olarak çok iyi ilerde zaten kollarını çıkarmak için çıtçıtlı bir model i. Boy olarakta çok iyi alt kısmı poşet gibi geniş ayakları ve kalçayı sıkmıyor asla çift taraflı fermuar olduğu için uykusunu dağıtmadan bezini değiştiriyorum . Özetle ben kundağından çok memnunum tog değerine bakarak alın kumaşı da gayet iyi