Yesidil paniklemeyin oncelikle 36,8 yuksek ates degil ki hareketleri nesesi yerindeyse endiselenmeyin uyumuyorsa dis olabilir atak olabilir hersey olabilir yani tatilde bebegim usumus atesi cikti dogal yollarla soguk kompresle atesini 39 dan dusurdum gecen yil ateslendi cok korkmustum hemen hastaneye kosmustum evin sicakligi bebegin giyindiyi onun sıcaklığı onemli ates dusurucu vermenize gerek yok amcam aile hekimi 37,5 da banyo yaptir ince giydir hala dusmedi 38 olduysa o zaman ates dusurucu verebilirsin der hep