minikkusssss İpek cocuk gereçlerinin internet sayfasına baktım da fiyatları baya uygun , alan var mı ordan nasıl güzel mi memnun musunuz yada böyle uyguna instegramdan aldığınız var mı fiyatına göre sağlam iyi cıktı dediğiniz Kızlar 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi minikkusssss Hiç duymadım. Ben bebek arabası hakmardan aldım doğumdan itibaren kullandık 13 aylık hala taş gibi öneririm. Belis marka. Hepsiburada falanda vardır snaırım marka farklı olsada.