Mirayinannesi34 Hanimlar alçıya alinacak bebegim pavlik bandaj kullandik duzelme olmadi önerebileceğiniz hastane doktor var mi ?
Gizay23 Canım çıkıklık cokmuydu benim kızımın da doğumda çıkmıştı doktor 1 ay çift bez kullan geçer dedi ben 1 ay boyunca her altını değiştirdigimde çift bez bağladım ve 1 ay sonunda çok şükür düzeldi
Gizay23 Mirayinannesi34 Allah yardımcın olsun canım rabbim şifa versin güzel haberlerle çıksın ameliyattan kuzucuk 🤲