Melisasbasi Bu mamanin gaz ve kabızlığa cook iyi geldiği yazılmış ama kullanan anneler var mi acaba memnun kaldiniz mi gaza gerçekten iyi geliyor mu
Betim Melisasbasi ben kullanmıştım ☺️Gaz yapmamıştı doktorumuz önerdi, doğduğunda 3 gün sütüm gelmemişti benim, hastanede başlattı doktor Holleye☺️Sonra sütüm geldi yetmiyordu bebeğe meme artı mama şeklinde gittik, 1 ay sonra sütüm arttı bıraktık mamayı
Melisasbasi Betim ayy bizimki kolik de iyi geliyor gaz yapmiyor dediler ama acaba alsammi diye düşünüyorum memnundunuz yani nereden aldiniz turkiyede internet harici satis yeri var mi 🤭