Rodin-Elif76 Bir ay oldu doğum yapalı bacağımda sebepsiz morluklar çıktı iki üç gündür gitmiyor biraz da ağrıyor başına böyle bir şey gelmiş olan var mı
Elis61 Rodin-Elif76 benim dpgum yapalım1 yıl oldu ama hala devam ediyor. Uzun zaman geçmiş ama sizin devam ediyor mu? Doktora gittiniz mi
Rodin-Elif76 Elis61 yok gitmedim ama sonrasında geçmişti o yüzden gitmedim.inşallah sizin de geçmiştir.