DilaraYigit1 Kızlar bebişim ağladı ona uyandım uyanır uyanmaz acı hissettim, sol üst diş etimle yangımin birleştiği yer inanılmaz acıyor ağrıyor başına gelen dişçi veya dişçi de çalışan var mı . Aglicam…
Hilerrr DilaraYigit1 evet canım benimde öyle olmultu iki gün çektim etini fırçalarken fırça girmişti birden agrı kesici içtim
Nur_emir DilaraYigit1 canım benimde diş etim iltihaplı mis ben fark etmedim dolgu yaptrdm dr da fark etmemiş 1 haftadır ağrıdan oluyorum ilac kullanıyorum bebeğim de hasta bu aralar uyku yok ben de doğru düzgün sürünüyorum resmen ağrı kesici iç ilerlerse allah korusun hic çekilmiyor