Sibel4264 bisküviyi eline alıp mı yiyor. Yoksa sütün içinde eritip biberon ile mi veriyorsunuz.eline alıp yemesi uykusunun açılması demek çünkü.
Gece uyumadan önce en sevdiği çorbandan yedirin. Dönem dönem iştahsız olabiliyorlar. Zaten gün içinde yeterince yemediği için acıkıp yemek istiyor. Sadece gece yatmadan yemediği için değil yani.
Allah yardımcınız olsun.