Aysun__ 8 ay 8 günlük oğlum. 8 dişi var. 4, buçuk aylıkken oturdu. 5. Yada 5 buçuk Ayından beri emekliyor.koltuğa veya başka bi cisme tutunup kalkıyor. Cisim küçükse üstüne çıkabiliyor. Koltuğa ve duvara tutunup yürüyebiliyor bi aydır. Ayakta bi iki saniye durabiliyor. Uyanıkken sürekli onunla ilgileniyorum. Bu arada çizgi film izletmiyorum. Evde tv yok tv de seyretmiyor. En büyük etken o da olmuş olabilir. Kendisini keşfetti sürekli. Onun için iyi benim için yıpratıcı ve yorucu oluyor. Aktivite olarak flaş kartlarLa oynuyoruz. arabasını sürmeye bayılıyor.Kucağımdayken beraber yemek yapıyoruz. Tabi durmuyor sıkılıyor 😅 bi de oyuncaklarına konuşma taklidi yaptığımda seviniyor. kahkaha atıyor 😁 var mı benim bıcır gibi hayata erkenden atılan 🥴🥴🥴🤦♀️🧐🧐🧐🧐🧐