Merhaba anneler az önce de başıma gelince sormak istedim yatiyor veya öyle kucagimda bakinirken burnundan su geldiği ve nefes almaya çalıştığı oluyor neden anlamiyorum eskiden ikinirken gelirdi simdi normalde de geliyor acaba gazlı olduğu içinmi başına gelen var mı korkuyorum nefes alamicak goremicez diye