1prens1prensesannesii Kızlar özel hastaneler de bebeklerin kanını alırken içeriye alıyorlar mı anne yada babayı. Bilgisi olan varsa acil yazar mısınız. Süt ürünleri alerji testi yapılacak oğluma sanırım kan alınıyor. Ağlar bulamazlar damarı diye çok korkuyorum 😔
Damla93 1prens1prensesannesii ağlıyolar damarda bulamıyolar kolay kolay gerçekten bizde bi kere 2 aylıkken kan verdik ilkten bende yanındaydım alamadılar beceremediler söylenip bağırınca ben başka oda götürüp almadılar içeriye
sedaalara Anne ve babayıda alıyorlar canım içeri adı üstünde özel hastane paranla hizmet alıyorsun sonuçta senin istediğini yapmak zorundalar
Mervemerveesk 1prens1prensesannesii ben aldırdım geçenlerde alıyorlar tabii. Yoksa minicik bebeği nasıl tutsun onlar. Zaten öyle bir talep olsa bile sakın bırakmayın bebeğinizi tek
Asli92 1prens1prensesannesii 2 defa aldırdım kanını eşimle beraber girdik. Ben tuttum kollarını bacaklarını. Özelde bir alet var, onu eline tutup hemen buldular damar yolunu saniyelik işti inşallah gittiğiniz hastanede de vardır. Geçmiş olsun.
VDL-61 1prens1prensesannesii 45 günlükken kan aldırdım içeri aldılar beni damar bulamadı laboratuvar çalışanı almadı hemen bağırınca bebek hemşiresi geldi.aldı
Mom091 1prens1prensesannesii devlet hastanesinde de alıyorlardı ama şuan virüsten dolayı nasıldır bilmiyorum. Muhakkak alırlar gerçi bebekler çok zorluk çıkarıyor kan alırken
Eminos 1prens1prensesannesii elinin ustundeki damardan almislardi esimde bende yanindaydik kolay oldu korkmayin bizimde kan grubu ce tahlillerine bakilmisti yenidogdugundayken
Pcoslubiranne 1prens1prensesannesii evet aliyorlar hatta labaratuvar kisminda aliniyor.1 kisi giriyor o da ben.Devlet hastanesindd çocuk servisinde.bile bulamiyorlar damarini kac kere patlattilar hatta.
ozgiltrr 1prens1prensesannesii bizim geçen ay yapıldı alerji testi aldılarsa ben TEK seferde buldular zTen şans da dediler tek sefer için
hirasu 1prens1prensesannesii pandemi döneminden dolayı sadece 1 kişi alıyolar ya anneyı yada babayı ama kan aldırırken özellikle belirtin bebek hemşiresi istıyorum dıye herkes alamıyo bebekten kan bosuna canı yanmasın