Melissayldriim Kizlarrrrr ben doğum yapalı 3 ay oldu ve dikişlerim halen iyileşmedi hafif açılmalar ve kanama var antibiyotik kullanmaya başladım doğum dan bu yana asla iyileşme olmadı biraz kilom var bundan kaynakli mıdır acaba başına gelen var mi 😬
SevilayOsmnalp Melissayldriim çok yürüyüş bol bol su içmelisin kabız olma kesinlikle ondan kaynaklı olabilir
Mom095 Melissayldriim tam üstüne bastın canım 🤣 aynen kilodan kaynaklı. Bende geç iyileştim. Ameliyat yerimde bir iki açılma oldu. Doktor kilodan olduğunu söyledi
Deletedmom5284 Melissayldriim kilodandır muhtemelen canım ve o bölgeyi sürekli kuru tutmak gerekir göbek üst üste biniyorsa da geç iyileşir
Melissayldriim Her gün pansuman yapıp kapatıyoruz kuru kalsin diye ama anlam veremiyorum ne kadar daha heraketlerim kısıtlı olacak böyle