Brls 52 günluk bebeğim anne sütü alıyor geçmeyen hafif pişik doktora gittim ama pişik kremi verdi kakası asitli gibi sanki hafif köpüklü gibi gördüm :( inek sütü alerjisi baslangici olabilir mi acaba