Ezgimhm her çocuk bir olmaz ayrıca 18 aya kadar yürüme zamanı var diye biliyorum benim kızım 13 aylık olana kadar ne emekledi ne yürüdü koltuk kenarlarına bile tutunup kalkmadı hiç çok sorun ediyordum ama zamanı varmış demek ki dedim ve 1 yaş doğum günününün akşamı bir baktık emekliyor 😂 13 aylık olduğunda da yürüdü 😂 aslında biraz da bizden kaynaklı ben kızımın üstüne çok düşüyordum tam ayağa kalkacak gibi oluyordu ay düştü diye endişe edip sesimi yükseltiyordum e öyle olunca da çocuk cesareti kaybediyordu annelik işte şükür Allah’ıma herseyin bir zamanı vardır ama kafana çok takılıyorsa bir doktora danış kuzum