18 aylık oğlumu memeden kestim kademeli kesmek çok isterdim ama inanılmaz meme düşkünü yirmidort saat bıraksn emerdi pandemi bitene kadar emzirmeyi planlıyordum ama son bı aydır ağzına lokma dahi surmuyordu kilo kaybı başladı bende iştahı açılsın diye sütten kestim çok şükür şimdi yiyor ama geceleri memeye bakıp ağlıyor bant yapıştırma yöntemi ile kestim gündüz çok iyiz ama bugün 5. Gecemiz öyle bı ağladı ki gözyaşlarıyla bende ağladım ne zaman alışır bu duruma göğüslerim hala bantlı acaba salça flan mi sursem öğrenmesi için bu durum beni çok yıpratıyor geceleri çok kötü oluyor yavrum önerisi olan yazsın lütfen yok neden karın vesaire yorum yapıda olanlar yazmasın yeterince üzgünüm keşke emerken bu kdar yemekten sogumasaydi 😪