9 ay 25 günlük kızım. Aynı şeyi 1 aydır bizde yaşıyoruz, gece uyanıp oyun istiyor. Çok şükür ağlaması huzursuzluğu yok. Altta 2 dişi, üstte 4 dişi var. Üstte kiler yeni çıktı ondan mıdır, atak haftasına girdi ondan mıdır? Bilemedik Gündüzleri 2 kere uyutuyorum, ikisinin toplamı 3 saati geçirmiyorum. Bi nebzede olsa böyle bi çözüm buldum. Bu şekilde Tamamen kesildi diyemem, arada yine uyanıyor ama şükür hergün değil. Belki işinize yarar.