Tugbakybzc canim ben aylardır şöyle yapıyorum, ; 3.saat içinde mama vericen mecbur, 3 saattede sogumuyo ,.normal hazirlarken ki sıcaklığının çok az bi tık sıcak koy, sonrada dışarıda mamani hazırla,.toz mama.kutusu yap kendine içine kac ölçek koyuyosan koy kasiginida koy, orda.da hazırla, baby plus iyi oluyo termos için , gözünde büyütme hic, bi kez cikinca alisirsin :))