Kızlar iyi geceler.3.5 aylık oğlum var şuana kadar sadece anne sütü aldı.doktorda 500 Gr.almis bu ay sadece dedi.yetmiyormu acaba sutum diye tereddütlerim var.birinden 50 ml. Diğerinden 75 ml.geliyor.cevremdede sagdigin sut az çıkar kafanı takma.emzir emdikçe gelir diyorlar.bu durumu yasayaniniz var mı?