Benimde bebegim 12 gun yapmıyor surekli fitil veryrm yapsın diye doktorlar norml dyr ama surekli aglıyor huzursuz bgn saglık ocagına gttm duphalactı sanırım oyle bi şurup verdi inşalh duzelir ya ilklerde ne gzl yapıyırdu şimdi nie boyle oldu anlamıyorum