Baharr32 Merhaba annelerrrr 4 aylık olduk bugün yarın ebemiz aşı için arayacak bizi neler bekliyo acaba 😊 yine 2. Ay aşısı gibi bi kol 2 bacaktan mı vurulacak ateş olayı nasıldı huysuzlukları çok mu oluyo ve yine banyo yasağımız var mı 😊
Happygirl8 Baharr32 iki bacağından yapılcak… bi gün banyo yapmasın dedi hemşire bize bugün yaptırdık🙂ateş olmadı şükür huysuzlanmadı da hatta uyuttum baya uyudu direnmedi 🙆♀️