Egemmmm benim oğlum emiyor meme reddi yaşamıştık, mama içirmeyi denemiştim bende biberonu tutmamıştı, hem sma optipro hem de aptamil denedim içmedi, bir süre meme+mama enjektörle falan kendimi sağıp bir şekilde atlattık o süreci. Hem atak hem de Diş geliyormuş o yüzden olmuş sonra düzeldi ama 2 ay falan sürdü