tugbamomy Ah evet çok haklısınız sizin için biraz yorucu bir yıl olmuş ama neyse ki her şey bir şekilde geciyir ve gidiyor ,Covid filan da aslında insanın korkutmuyor bugün düşündüm de koku alamadığım an bebeklerinin kokusunu bir süre bile olsa alamamaktan korkuyorum çünkü kalbimde 🦋 kelebekler uçuyor onların kokusu ile..İnşallah her şey yoluna girer bu güzel günlerin tadını bolca cikarirsiniz