Derinminakolay Dün 1,5 yaş aşısı ı oldu kızım bugün kolunda şişlik kızarıklık vardı ateşi yğkseldi halsizleşti fitil verdim ne yapmam gerek normal mi 38-7 lerde ateşi
MuhammedAmine Derinminakolay 38 e kadar normal diyorlar ama düşmeyen ateş risklidir . Her şeye rağmen düşmüyorsa acile gitmeniz gerekir
Mavibattaniye Derinminakolay aslında genel rutin ılık duş ya da ilik su ile kompres deneyebilirsin calpol veriyorum ben 6 saat arayla ancak fıtıl denemedigimden bir şey diyemicem geçmiş olsun 38,7 bence yüksek ama çokta bilir kişi değilim yanlış yonlendirmeyim ben 37.5 oldu mu calpole baslamistim
Snlevrn Derinminakolay öncelikle fitil verdikten sonra ılık suya sok soguk kompleks yap birde limon suyuna çoraplarını batır ve giydir bunları yaptığında eger hala 38.7 de geziyorsa acile götür
Mavibattaniye Derinminakolay canım bu covid ile yaşamaya alisacagiz her yerde hastalık boy geziyor kendi fikrimi soyluyorum deneyeceğim her şeyi yaptım diye dusunuyorsan yapılacak son şey önlemini alıp acile gitmek olur