Selam kızlar 🤚
4 aylık bi kızım var ve yaklaşık 5 gündür geceleri ağlamaktan uyuyamiyo. Yani neye ağladığını da çözemedim o kadar çok bagiriyo ki canı mi aciyo sinirden mi bilmiyorum. Gaz damlası veriyorum ve ağrı kesici veriyorum üçüncü gün masaj yaparak uyuttum gazi cıktı dedim buldum bunun gazi varmış. Ama o günden sonra bi daha gazi cikmadi. Biraz önce yine agliyodu emzirdim uyur gibi oldu geri uyandı kıvrandı kıvrandı kundagini açtım gülmeye başladı 🤦♀️ şuan keyfi yerinde derdi sadece uyumak istememesi mi acaba bugün doktora da sordum yeni bi gaz damlası yazdı ama şuan gayet mutlu yani o kadar cok agliyodu ki kac gundur sinirlerim alt ust oldu. Bu arada normalde cok sakin bir bebektir.