Iremm38 Sezeryan olalı 12 gün oldu kolay geçti ilk gün kalkıp yürüdüm rahattım ama şimdi dikiş yerimde yanma var neden oldu acaba kızarıklık falanda yok sizliyo
YigitAlpsMom Iremm38 iç dikisler biraz gec iyileşiyor canim ilk günler bende ayni kalktim yemek falan yaptim sonra çıktı acısı
sirdaass Iremm38 benim 3 ay geçti üstünden hala arada sızlar normal yani ilaç vermedi mi antibiyotik ağrı kesici filan
Sdnr15151515 Iç dikişlerdendir o biz 41 gunluguz halâ acıyo ve yanıyo normalmiş sıkı giyin ve ağır kaldırma 😊
3513melek Ben 6 ay oldu doğum yapalı hala acıyo agrıyo bende ilk 3 gün iyiydim sonra 20 gün yataktan çıkamadım 😔
Can76 Bizde bugün 32 gündeyiz malesef çok hareketleyim ve dikişlerde herhangi bişey olmasada ağrım çok var yanıyor sürekli iğne batiriliyormus hissi veriyor🤦♀️
Sibelasfd Iremm38 ilk günler anestezi uyuşukluğu devam ediyor etkisi geçtikçe acısı başlıyor ama yakındır geçer , benim ortalama 20 günde geçti, tabiki tamamen geçmiyor sızlıyor arada 9 ay oldu halaa hissizlik var dikiş yerlerimde, özetle ; normal 👍