Aysada Merhaba kızlar Mastit olduğunuzda hangi antibiyotikleri kullandınız ve emzirmeye devam ettinizmi
Momn Aysada antibiyotik ismini hatırlamıyorum ama emzirdim emzirdikce düzeliyor doktor süt bırakma gogusunde dedi emzirmeye çalıştım bende
AntikSokrates Aysada valla bana antibiyotik vermişti ismini hatırlamıyorum birde doktorum ama göğsünü sağ ve antibiyotik bitene kadarda o göğsünden sağdığın sütü dök bebeğe verme demişti .
Ysfm_20 Aysada sütü sag ve bol bol emzir ben öyle yapmıştım birde sıcak su torbası koydum göğsüme masaj yapardım öyle geçerdi
Happy_boy Aysada bebeği ters emzir… sağmaktan daha çok işe yarıyor. Enfeksiyon olmadan antibiyotik neyi iyleştirecek ki
Berils Ben de augmentin kullandım doktor emzirmeyi kesme özellikle mastit göğsünü emzir dedi. Ama diğerini de boşalt bir şekilde yoksa o da mastite döner😢
Aysada Berils ya 3 gündür o kadar sert ve acıyoki sağıyorum emziriyorum zisıfak kompres yapıyok yok açılmadı artık antibiyotik kullanmam gerekiyor sanırım :/
Berils Ateş de yaptı mı? Antibiyotik tavsiye etmek istemem ama benimki başka türlü geçmemişt boşuna bekleyip eziyet çekmeye de gerek olmayabilir ilerlediyse. 😞
Nurcan03 Happy_boy süt kanalları tıkandıktan sonra gerektiği kadar boşaltılamazsa enfeksiyona neden oluyor ve antibiyotik tedavisi zorunlu hale geliyor. Yani her zaman sağma ve kompres yeterli çözüm olmayabiliyor.
Nurcan03 Defneninannesi54 çocuğunuzun başı sizinkine zıt olacak şekilde, bir de köpek gibi el ve ayaklarınızın üzerinde durarak emzirmeyi deneyin yani yer çekimini kullanarak emzirin. Yalnız size tavsiyem ateşinizi sık sık kontrol edip doktora gitme konusunda gecikmeyin. 3 gün mastit için uzun bir süre ben bu yüzden hastanede yatmak zorunda kaldım.
Duygunida Aysada augmentin kullandım 2 günde geçti ılık duş masaj ve 2 saatte bir sağ çok geçmiş olsun
Alinsmommm Aysada merhaba şuan mastitim bebeğim 3,5 aylık, augmentin başladım emzirmeye devam ediyorum sende etmelisin buna uygun antibiyotik verecektir doktorun. Sütün kesilmemesi için bol bol emzir ve sağım yap.
Alinsmommm Bir de, sıcak duş, masaj, sağım, emzirme, soğuk kompres, bunları sırasıyla yapıyorum bende elimdsn geldiği kadar ben de 40 derece ateş yaptı 2 gündür antibiyotik başladım çok dikkatli olmalısın ilerlemesin
Berils Ateş yaptıysa enfeksiyon var demektir bildiğime göre uzatmadan antibiyotiğe başla ve sağma emzirme masaj işlemlerini uygula hemen geçmez ama 2 güne baya rahatlar