Annem bebeğim için kendi evine bebek salıncağı almak istiyor. Ama 2-3 yaşında da kullanabileceği bir şey olsun istiyor. Var mı salıncak kullanan sevgili anneler? Ben ana kucağı almıştım bagi dastana. Evde onu kullanıyoruz. Anneme de basit bi anakucağı alalım diyorum ama dinletemiyorum. Fisher price titreşimli yağmur ormanı diye bi ana kucağı var fiyatı da uygun onu gösterdim. Yok diyo illa salıncak. Bu salıncak sevdasını çözemedim gitti 😂