Seherbgs biz 1 aylık başladık. 3 aylıkken kelime dağarcığı oluşmaya başlar, ağzımı görebileceği şekilde okudum hep, çok seviyordu kızım kitap okumayı ses tonumu değiştirerek ifadeler ekleyerek okudum. Döne döne okuduk öyle çok okuduk ki 18 aylıkken bizim gibi konuşmaya sohbet etmeye başladı. Şuan da 30 aylık başka bir sıkıntımız yüzünden psikoloğa gidiyoruz genelde gelişim testi yapardım ama ilk beş dk da gerek olmadığına karar verdim. Çok çok ileri düzeyde bilişsel durumu dedi. Birde biz hiç tv izletmedik. Onunda etkisi var.