Kucukanne06 Kuzeyserpill aynen öyle başla canım bence de doktorlara bakarsak aynen öyle bizlerin zamanında doktor bile yokmuş bizler de böyle büyümüşüz ben 2 oğlum var ikisinde de eski usül ilerledim çok da güzel büyüyüp kilo aldılar 🌸