bimohr1406 benim kızım emeklemeye kendi kendine oturmaya tutunup kendini çekmeye başladığı zamanlar dediginiz gibiydi bir bakmışsın beşiğine tırmanıyor izlerdik gözleri kapalı bezigin kenarında oyle uyurdu sonra mecbur ordan düşer die yere tek kişilik yataktan daha büyük bir yatak yaptık sonra orayı sağ sol sağ sol döne döne dolaşıyor şuan 16 aylık oldu hala devam deli gibi uyuyor her gece kesin bir kez onu yataktan inmiş parke üzerinde haki üzerinde yastık tepesinde buluyorum ben artık alıştım. Tek sorun kışın üzerini örtemiyoruz